Followers MamaTisya

Thursday, December 13, 2012

Legoland...wait for me!!!


salam uolssss
aku cuti smp ahad nk p johor ada kenduri kawin
so dh alang2 p johor...insya allah akan singgah LEGOLAND MALAYSIA

okla tkmau cite byk ...jom layan sebahagian gmbr
adik aku yg dh terjah LEGOLAND
gara2 gmbr si kembar ni la,
ari2 tisya dk tnye bila nk bw die p LEGOLAND:-p
nk2 plak kt tv pn slalu gk kuar iklan psl LEGOLAND MALAYSIA....:)


seronok damia & danish main Lego


okla uolsss selamat bekerja:)
 pemenang saper nk Pretzel Free .......aku tk sempat lg nk pilih
so tguuuuuuuu aku blk dr johor ye...hrp bersabar :)

12 comments:

  1. Kak, btul nak pegi ek? Saya nk kirim brg ni...nnt saya pm kt fb ek..wasap takleh kan?

    ReplyDelete
  2. mcm2 gak aktiviti ek kat legoland ni... ermmm kena tunggu anak dara besar sikit baru boleh p ;)

    ReplyDelete
  3. oo00oo...kembar dh g legoland dlu ye,....

    ReplyDelete
  4. wahhhhh..cuti2 malaysia la weekend nieh..hehee

    ReplyDelete
  5. bestnya nak gie legoland..mesti Tisya suka u..happy holiday!!

    ReplyDelete
  6. Dah smpai dah ke Legoland ye,
    nisah ni jauh lagi lah nak smpai hehe

    ReplyDelete
  7. Wahhhh aku nak ikutttttt heeeee....nnti updte cpat kat blog nak baca mana tau rezeki aku plak krsana heee

    ReplyDelete
  8. Cam agak panas kat LLM tu kan. Sbb x de pokok pokok. Anak2 ai pun sabar nak pegi. Tgh consider nak pg ke tak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...