Followers MamaTisya

Thursday, December 6, 2012

mmg tgh HOT di pasaran..ada lg murah only rm 98


diorang ni berlumba2 jual murah ke apa...
smlm aku update dr  MILKADEAL RM 105
tgk kt myDeal ada promo lg murah only rm 98...



hah tgal beberapa jam je lg nk abis promo ni...
so korang yg dh plan nk bli pemanggang ajaib ni cpt2 la bli
utk yg berminat nk bli klik>>>>>>>>>>>>>myDeal

7 comments:

Myra Jay said...

Ari tu tengok kat Lgkawi dalam RM60-70 camtu, tapi tak beli pun..
Belum plan nak amsak pe + M sama..heheee

syawalsimpsons said...

kat umah pon ado kakak...hehehhe...tak sabar nak jumpe akak esok

amiey lee said...

Huaaaa nak beliiii tapi tak tau bila nak guna heeee

Nad @ MamaZN said...

Kak amy...!!!!!!
Buat saya nk beli je tgk rege camtu ;)

asdina said...

kat rumah ada satu..beli kat langkawi..murah jer kat sana..yang deal ni pun boleh tahan regernya..dah masak ayam untuk buat ayam percik kat dalam dia..senang sesangat... takderlah berasap rumah...

Chekgu Azrine said...

Huhu..nk tggu murah lg..kah..kah..

watyz said...

ala... lagik murah!!! kecik ati.. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...