Followers MamaTisya

Friday, December 28, 2012

Masjlis nikah Apek-Leuniey


akhirnya arini Apek & Leuniey akan melangsungkan majlis nikah.. 
 dgrnye kul 10pg td...tentu dh slamat diorang...sama2 comei... 

hrp2 lpsni tkde lg kontroversi..... gmbr nikah blum ada ...
ni artikel dr paper Kosmo 

.



KOTA BHARU – Selepas melalui pelbagai episod kontroversi, penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat, 23, dan gadis pilihannya, Nur Eilunie Natasha Jaafar, 21, akan diijabkabulkan hari ini.

Majlis akad nikah Khairul Fahmi dan Nur Eilunie dijangka berlangsung di kediaman Nur Eilunie atau Leuniey di Pasir Pekan, Tumpat pada pukul 10 pagi.

Nur Eilunie ketika ditemui semalam, mengakui berdebar menanti detik pernikahannya dengan Khairul Fahmi atau Apek itu.

“Semakin dekat hari pernikahan berlangsung, semakin berdebar hati ini. Saya rasa semua orang yang hendak berkahwin juga merasai debaran sebegini,” katanya kepada Kosmo! semalam.
Nur Eilunie turut memberitahu, dia sudah lebih seminggu tidak bersua dengan Apek dan hanya akan bertentang mata dengan jejaka itu pada hari pernikahan.

“Sejak lebih seminggu lalu, saya tidak berjumpa dengan Apek kerana Apek menjalani latihan bola sepak di Pulau Pinang. Doakan majlis perkahwinan kami berjalan lancar,” katanya.

Kosmo! 22 November lalu melaporkan Apek bakal mendirikan rumah tangga dengan kekasihnya, Leuniey pada 28 Disember ini pada majlis perkahwinan yang membabitkan kos RM300,000.
Mereka akan mengadakan tiga majlis iaitu majlis resepsi pengantin perempuan di Hotel Renaissance, Kota Bharu pada 30 Disember diikuti persandingan di sebelah pengantin lelaki di rumah keluarga Apek di Kampung Chenang, Kota Bharu pada 5 Januari tahun depan.





NUR EILUNIE menunjukkan kad majlis resepsi persandingannya dengan Khairul Fahmi di rumahnya di Pasir Pekan, Tumpat semalam


7 comments:

  1. Assalamualaikum. alhamdullilah dah nikah. semoga pasangan ni bahagia hingga ke syurga. insyallah :)

    ReplyDelete
  2. oh muda lg kn dorg. muka wife dia mcm muka janet khoo sikit

    ReplyDelete
  3. sama2 cantik..semoga bahagia hingga ke syurga.amin

    ReplyDelete
  4. comeyyy betul lah leuniey ni....bertuahh apexx..

    ReplyDelete
  5. tumpang gembira ngna mereka :D cantiknya kad kahwin tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...