Followers MamaTisya

Friday, December 21, 2012

tisya peminat NASI GANJA


hah aritu Mee Racun.......ni Nasi Ganja plak
jgn gerun ye kwn2...ni bkn GANJA dadah tu..ni makanan
aku pn tktau nape diorang ltk nama sebegitu:-p
sbb aritu ada aku up psl Nasi Ganja kt fb..
ada kwn aku komen jg2 nanti polis tangkap:-p


hah anak dara aku mmg suka gk layan Nasi Ganja ni

Nasi Ganja lauk daging..selain daging ada lauk ayam


 ni kt kedai nye...comei je kecik2 ....so kalo org lpr kena mkn 2 bungkus sorg

 1 bungkus tk silap rm1.50
actually Nasi Ganja yg femes kt ipoh..aku pn tk pernah try
yg ni Nasi Ganja aku bli kt Restoran Langgaq
kt area keramat au 2...dkt ngan pejabat agama keramat

korang pernah mkn Nasi Ganja???

9 comments:

  1. klw kita panggil nasi ganja ni
    nasi siam tu nama komok
    apa ntah spelling dia
    amrul panggil nasi ganja
    kale kuning gak nasi dia
    ayam goreng

    ReplyDelete
  2. first time dengar,makan memamng tak pernah lagi la.....

    ReplyDelete
  3. mcm sedap ajer . nasi apa sebenarnya ? nasi minyak ke?

    ReplyDelete
  4. saya panggil nasi kuning.. dulu masa sekolah selalu makan kat kg.. kat Langgaq memang sedap..

    ReplyDelete
  5. tak pernah makan. tapi macam menarik je. cuma nama je menakutkan sikit. hehe

    ReplyDelete
  6. aku tak sure aku pnh mkn ke tak sbb dul2u masam keick ade jugak mkn nasi kuning2 ni..
    dgn lauk simple ni
    maybe itulah kot?!!

    ReplyDelete
  7. Fes time dengar. Nasimganja tu cane ek?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...