Followers MamaTisya

Tuesday, December 4, 2012

jalan-jalan Paradigm Mall


lps lunch kt Vicchuda...kitorang menuju ke
shoppingmall baru  Paradigm Mall 
1st time jejak sini ....almaklum la jauh nun kt Kelana Jaya 
beso gk sopingmall ni..penat gk la round smua tingkat:-p

tiket parking bagus cz ada mention kt mana kita park 
so tkde la confuse nk cr kete:-p
parking pn murah ..aritu kitorang hampir 5 jam baru 3 hengget :)
tk suka tul parking sopingmall mhl2...ptt bg free je:-p

byk tingkat gk...mmg kitorang terjah smua tingkat :-p
sbb tktau bila nk dtg lg...kn jauh dr umh kami:)


byk gk tmpt shopping..siap duit je:)



sakan adik aku soping kt PADINI cz tgh sales...aku cuci mata je

kt BRANDS OUTLET pn adik aku sakan soping:-p
tisya nk soh aku bli rantai & skirt PINK
aku ckp tkpyh la:-p
tisya ckp "mama TERDEKUT" :-p

bila tisya nmpk Toysrus...tmpt yg dituju semestinya BARBIE
kt umh dh ada 3 doll BARBIE..die soh bli lg...aku ckp tk jual ni:-p
"mama ni...terdekut la".....haha kalo ngan mama mmg smua kena reject..
kalo ayah die ada sure dibli aje:-p anak ayah kn...


korang dh pegi ke  Paradigm Mall ??

12 comments:

  1. "terdekut..." hahaha lawak je ayat tisya...
    oo..dah siap deko2 x-mas...last week pegi tak siap lg...sale pn blum bnyk...org pn tak ramai = selamat duit dennn....hehe =P

    ReplyDelete
  2. Dah....esoknye.tu saya pegi hihi...
    Kalu x bleh jmpe =)
    Tp.tu la..akak ladies day out, pegi setiap.tingkat pun no hal...sbb sume pun suke soping..saya ni kene tgk mood anak2 ngan bapaknye.skali...huhu!
    Tp bleh pegi lg.pasni hehe..dekat sket ngan umh baru =)

    ReplyDelete
  3. jueliza..shoppingmall ni kt kelana jaya

    ReplyDelete
  4. ohh... tak pernah dengar tu tanya.. kekeke.. thanks yer

    ReplyDelete
  5. kedekut mama
    hahahaa

    aku x jejak lagi dlm..lalu depan jalan byk kali da

    ReplyDelete
  6. dee tak penah smpi..sis..dee pun jenis control beli2 ni..sbb kdg2 tak main pun..ngada je beli baru..huhu..

    ReplyDelete
  7. pernah g..best juga..banyak butik bestbest...

    ReplyDelete
  8. blum lagi. tapi dah pasang niat nak pg...hehehehhe! dulu selalu lalu depan dia masa ngah construction heheheh =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...