Followers MamaTisya

Thursday, December 13, 2012

"mama..beli susu bole pegi Legoland..."

bila anak dara dk tgk iklan kt tv 
psl minum susu bole pegi LEGOLAND...
ari2 soh mama bli susu:-p
"mama..beli susu bole pegi Legoland..."
ingt bli susu bole masuk free ke sayang....
mmg ler free tp kena bli tiket dewasa dlu baru dpt free:)
okla bole la jimat rm 110 cumanye nk kena Q kt kaunter je la nanti...


anak dara yg excited nk p LEGOLAND...
dr mlm td dk tnye bila nk kemas baju nk pegi  LEGOLAND
 cz die tgk mama die relax je dk ngadap laptop:-p

9 comments:

Nad @ MamaZN said...

Tisya ni bijak =)

mama leen said...

rasanya macam mama tisya kat Jusco AU2 semalam kan..?

nak tegur tapi takut salah orang :)

syawalsimpsons said...

semangat dier nak G kan,,,

Wan Amira said...

selamat berlegoland :)

Chekgu Azrine said...

kesian tisya ek..hehe

Ya ALya said...

beli susu ni dpt tiket ke...leh terangkn secara details tak....

Tina Othman said...

bestnya, tapi mesti ada t&c tak, saya tak tgk pun iklan tu jadi tak tau

amiey lee said...

Aku ada vcher yg kfc tu..tak tau nak p bila heee

Ibu Lala said...

nanti kalau dah pegi inform ek. tgh mencari tempat penginapan yang sesuai nih. beli tiket online aje la kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...