Followers MamaTisya

Tuesday, November 30, 2010

AuntieAnne's @KLCC

lps dh setel psl bunga....kami singgah sini plak

dlu kt KLCC ni ada 2 kioks nye
tp skarng ada 1 je.....so org Q mmg pjggggg
tp kt KLCC ni tk kira mn tmpt mkn mmg Q pjggg gilosss....penat tau:-p

bila tgk gmbr ni , teringat kes suziey ibu aqeel tersalah order.....sian die
tp dh order kena la mkn, tkkn nk buang plak kn...xbaik membazir :-p

mmg aku suka caramel almond rm 4.40.......yum2
pencicah tu dlu2 beso, skarng ciput
aku bli 1 je cz aku dh tapau 1901 hotdog
dila & julia bli 2 caramel almond jugak
kami sehati sejiwa tu psl leh jd BFF :)

just 3 of us... :)


16 comments:

  1. hohoho! kalo kat ipoh ni ada 1 je, tapi nak kata ramai org sgt pon itu pon hujung minggu :)

    ReplyDelete
  2. caramel almond sedap.. selalu cicah2 tu kita xambik.

    ReplyDelete
  3. Ini pun kekadang fav I jugak...paling suka lemonade bess

    ReplyDelete
  4. cis sabo je aku.wei sedap jgk green tea tu cuma ade rasa payau2 sket..hahahha:p
    dulu aku suka caramel almond..mmg sedap..tp lps dh rasa yg rumpai laut tu trusjatuh cinta..ko kena rasa wei..mmg sedp..xmanis sgt..cheese pn sedap

    ReplyDelete
  5. aahh, I dua kali pg KLCC last week, mmg nk beli Auntie Anne nie, tp bler tgk Q yg panjang, masya Allah, cancel je la..mls nk Q pjg.. huhuh

    ReplyDelete
  6. ha..tak penah makan..hehehhehe

    ReplyDelete
  7. ku x penah rasa lg..sian kan..hikss..

    eryn ko ada ctc no syana?

    ReplyDelete
  8. lama dah xmkn nie...betul dulu rase mcm besar sikit pnecicah dia..

    ReplyDelete
  9. suka roti makcik anne ni hehehe

    ReplyDelete
  10. dulu aku suke yg ko mkn tu
    tp lately ni aku suke yg celup2 cekelat tu

    ReplyDelete
  11. tak pernah try pun wah memang BFF ek selalu je makan sama2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...