Followers MamaTisya

Tuesday, November 9, 2010

From PARIS with Love



org ckp Paris ni tmpt best kalo p honeymoon
sebab slalu dgr org sebut From Paris with Love :-p


cantik kn kalo dpt bergmbr
kt Eiffel Tower, Paris ni
sure happy kn dpt p jln2 tmpt org.....
saper dh pernh smp Paris???
aku blum smp lg tp dh ada gmbr posing kt Eiffel Tower gk
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

sure rmi tau kt mn Eiffel Tower ni kn.....


citer selanjutnya esok aku update ye :-)




15 comments:

  1. tggu duit jatuh dr langit mmg berhajat nak p paris.. ekekek bila la dapat sampai sana.. trgin nk p sbb nk bergambar kat situ la..kekeke

    oh ini msti nilai 3 apa..betoi dak

    ReplyDelete
  2. heheh xtau kat mana ni??kita penah g eifel tower replika punya kt air itam heheh

    ReplyDelete
  3. dah agak dah...mesti sneak peak punya ni...hehe...

    ReplyDelete
  4. aiyoo kat mana ni...? meriahnya Christmas tree...!!

    ReplyDelete
  5. ingatkan next percutian amy nak pi paris...eh...kita selalu nampak banner pengantin tu kat highway ke melaka...amy pi butik pengantin ke??wah sangat kreatif itu menara untuk krismas punyer ke...

    ReplyDelete
  6. haaaa kt mane ni..ok la tu..eifel tower gk..hiks:p

    ReplyDelete
  7. aku tau kat mana
    nilai 3 kan
    apa ntah nama butik pgantin ni
    aku pnh pegi

    ReplyDelete
  8. insya Allah, me akan ke Paris..soon ;)

    ReplyDelete
  9. ishh kalo duit banyak dah tentu weols pergi hanimum kt paris tu uols hehe

    ReplyDelete
  10. paris ke nilai 3 tue??? hehehehe

    ReplyDelete
  11. Hihhih.. kira okey la kan walaupun modelnye aja. ;)

    ReplyDelete
  12. tu la dih...sapo xsey g denu??? semua ore nok g...tggu duit ado jah heheh

    wowieee...dapat eiffel tower hop ciplak pun jadik la ekekke

    ReplyDelete
  13. mmg teringin sangat nak g PARIS weh...entah akan sampai ke idak huhuhuh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...